شیر یکطرفه فاضلاب

شیر یکطرفه فاضلاب

معرفی شیر یکطرفه فاضلاب پوش فیت شرکت آب نما خورشید با فروش بدون واسطه و قیمت بسیار مناسب برای همشهریان عزیز تهرانی و ارسال به سراسر ایران به صورت فوری

تعریف شیر یکطرفه فاضلاب

شیر یکطرفه فاضلاب به شیری میگویند که در زمانی که آب و سیال به سمت جلو برود باز شود و در زمانی که سیال به سمت عقب میرود دریچه بسته و اجازه عبور آب و سیال را ندهد. جنس شیر یکطرفه فاضلابی که شرکت آب نما خورشید به فروش میرساند  پوشیفت پلی اتلین می باشد و  یک تکه بدون پیچ و مهره و آهن و فنر است و برتری بسیاری نسبت به شیرهای یکطرفه پلیکا دارد و به راحتی قابل نصب است.

شیر یکطرفه فاضلاب
شیر یکطرفه فاضلاب

1-جلوگیری از برگشته آب فاضلاب به اگو شهری به داخل ساختمان

جلوگیری از برگشت آب فاضلاب لوله اصلی کوچه گاهی به دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب شهری اتفاق می افتد که فاضلاب شهری به داخل سیستم فاضلاب ساختمان ورود کرده به طور مثال از کفشور داخل حمام ، سرویس توالت و کفشور آشپزخانه به ساختمان راه پیدا میکند و با بوی بد فاضلاب به داخل واحد نفوذ کرده و باعث آزار ساکنین می شود استفاده از این شیرها این مشکل را رفع کرده نیاز مهم یک ساختمان به شمار می آید .

2-جلوگیری از ورود جانوران موذی مثل موش ، سوسک و …

3-قابلیت استفاده به عنوان دریچه 

نحوه عملکرد شیر یکطرفه فاضلاب

نحوه نصب شیر یکطرفه

این شیر معمولا در انتهای مسیر لوله کشی ساختمان نصب میگردد. این نوع شیر یکطرفه فاضلاب مخصوص برای اتصال فاضلاب ساختمان به فاضلاب شهری می باشد و ساختار تمام پلیمری دارد

برای هر ساختمان یا هر مجتمع اداری و تجاری این شیر یکطرفه از ضروری ترین اتصالات لوله کشی فاضلاب داخل ساختمان است.

در مدل های مربوطه به لوله و اتصالات پلیکا این شیر نیز توسط چسب از هر دو طرف به لوله پلیکا متصل شده و آب بندی انجام میگیرد اما در مدل های پوش فیت همانند یک اتصال پوش فیت بوده یک طرف آن دارای اورینگ که لوله داخل شیر رفته و سمت دیگر آن بدون اورینگ میباشد که به قسمت اورینگ دار لوله وصل می شود .

برای داشتن بهترین عملکرد در این شیر باید حداقل 1 متر قبل و 1 متر بعد از نصب لوله به صورت افقی اجرا شده باشد همچنین میتوان در محل نصب از دریچه ای مانند دریچه کنتور آب استفاده نمود تا برای بازدید و رفع گرفتگی بتوان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد.

>>>>>>>>>>>>>>>نصب انشعاب فاضلاب درتهران>>>>>>>>>>>>>

شیر یکطرفه فاضلاب

 

قیمت نوع شیر یکطرفه فاضلاب پوشفیت

جنس عالی با تاییدیه سازمان آب و فاضلاب

سایز شیر یکطرفه ۱۱۰ : 800/000 تومان

سایز شیر یکطرفه 125 : 900/000 تومان

سایز شیر یکطرفه 160 : 1/000/000 تومان

ارسال به تمام نقاط تهران و کرج و همه شهر های ایران بعد از سفارش به مدت نیم ساعت تحویل داده می شود .

شیر یکطرفه فاضلاب

 

شیر یکطرفه فاضلاب

شیر یکطرفه فاضلاب