پخش و فروش لوله

شرکت آب نما خورشید پخش و فروش لوله و اتصالات پوشفیت، پلی اتیلن، انواع شیرآلات برنجی و مسی در سایزها و رنگ های مختلف با قیمت مناسب عرضه می‌دارد.

 

مراحل اجرای لوله کشی فاضلاب پوش فیت به همراه مزایا و نکات مهم
تعمیر لوله کشی فاضلاب می‌تواند برای صاحبان املاک ترسناک باشد! (مقدار هزینه، کنده کاری و موارد دیگر) اما برخی از روش‌های جدید مانند پوش فیت (Push-Fit) می‌تواند کارها را ساده کند. اتصال لوله‌های چدنی و فلزی با استفاده از حدیده کردن یا چسباندن لوله‌های پولیکا از نظر تئوری ساده است، اما در نواحی تنگ می‌تواند دشوار و و وقت‌گیر باشد. نصب لوله کشی فاضلاب پوش فیت آسان است و باعث صرفه‌جویی در وقت و کاهش مشکلات مرتبط با تأسیسات مکانیکی ساختمان می‌شود؛ با ویکی ساختمون همراه باشید.
پوش فیت

پوش فیت چیست؟

اتصالات پوش فیت مخصوص لوله کشی فاضلاب است و به دلیل راحتی و سرعت بالا در انجام کار بسیار محبوب است. در مقایسه با لوله‌های CPVC و PVC با حلال چسب یا لوله‌های چدنی با فرآیند حدیده کردن یا جوش دادن، استفاده از لوله پوش فیت کاملاً آسان است و به مهارت خاصی نیاز ندارد.
پوش فیت از جنس پروپیلن است و با یک حلقه از خارهای فلزی در داخل اتصالات قرار می‌گیرد و به شکلی محکم لوله‌ها را در بَر می‌گیرد. سوکت‌ها (ممکن است یک سر سوکت یا دو سر سوکت باشد) به صورت فابریک بر روی لوله‌ها قرار دارند که حلقه‌های O شکل نئوپرن (اورینگ) را در داخل اتصالات به شکلی کاملاً ضدآب و محکم قرار می‌دهند.
مطالعات نشان داده است که استفاده از لوله پوشفیت بسیار قابل اطمینان هستند. هنگامی که در حال لوله کشی فاضلاب هستید، پوش فیت سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای انجام کار است. همچنین، لوله‌های پوشفیت در برندهای مختلف تجاری تولید می‌شوند که تنها در ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.
همچینن، بوش فیت به دو نوع زیر تقسیم می‌شود:
پوش فیت معمولی
پوش فیت بی‌صدا (صدای ناشی از عبور پساب و فاضلاب را دفع می‌کند).
پوش فیت چگونه کار می‌کند؟
لوله کشی بوش فیت بوش با استفاده از سه عنصر اصلی کار می‌کند که شامل موارد زیر است:
یک کولت که دارای یک حلقه از دندان‌های فلزی است که محکم لوله را می‌گیرد.
یک یا چند حلقه O که یک اتصال ضد آب ایجاد می‌کند.
یک مکانیزم قفل کننده که دو طرف لوله را کنار هم نگه می‌دارد.
لوله‌های پوشفیت برای کار با لوله‌های CPVC ، PEX و لوله مسی سخت (انواع K، L ، M) طراحی شده‌اند. اکثر آن‌ها با لوله‌های نرم مس سازگار نیستند (مس نرم به راحتی تغییر شکل می‌دهد و دستیابی به یک آب‌بندی خوب را دشوار می‌کند).
در مقایسه با عمل حدیده کردن لوله‌های چدنی یا فلزی و اتصال لوله پولیکا با استفاده از چسب یا گرما، بسیاری از لوله کش‌ها احساس می‌کند.

معنای پوشفیت

پوشفیت لوله‌ای است که به دلیل فنردار بودن بسیار مستحکم است و نصب آن آسان است و با یک ضربه، اتصال و آب‌بندی می‌شود. مقاوم در برابر آتش سوزی است و وزن کمی دارد و در جریان آب بی‌صداست.

پوشفیت سیستم جدید فاضلاب ساختمانی است که فاقد محدودیت‌های اجرایی و کاربردی سیستم‌های قبلی بوده و در عین حال دارای امتیازات جدیدی است که برای اولین بار یک شرکت انگلیسی موفق شد چنین سیستمی را طراحی و تولید کند.

سیستم پوشفیت را این روزها دست‌اندرکاران و خبرگان امور ساختمانی در سراسر کشور تایید میکنند و در پروژه‌های ساختمانی به‌کار می‌برند. دلیل این مقبولیت و پذیرش عمومی، ویژگی‌هایست که این محصول (پوش فیت) را منحصربه‌فرد ساخته است.

 لوله پوش فیت

پخش و ففروش لوله فاضلاب