لوله کشی فاضلاب شهری

لوله کشی فاضلاب شهری

شما باید بدانید مهم ترین مسئله در مورد لوله کشی فاضلاب نماندن پسباند آب های آلوده و کثیف به تسویه خانه است و و اگر لوله کشی شما اصولی و صحیح انجام نشود خسارت های زیان باری به شما میزند و مجبور به دادن هزینه های زیادی برای رفع اشکالات لوله کشی هستید .

لوله کشی فاضلاب در تهران

در زمان ساخت خانه و یا ساختمان اکثر مواقع سازندگان به لوله کشی آب و فاضلاب اهمیت آنچنان نمی دهند و خیلی زود از کنار آن می گذرند و این اشتباه بزرگی است که شاید در آینده خسارت های مالی و جانی برای ساکنین ایجاد کند . در همین راستا  تمام آیین‌نامه‌ها موجود برای لوله کشی، مخصوصا لوله کشی فاضلاب برای حفظ ایمنی و بهداشت باید رعایت شوند تا خیال ساکنین را راحت کنند .

برخلاف سیستم لوله کشی آب که در آن جریان آب تحت فشار است، سیستم فاضلاب ساختمان فشاری بر آن نیست و جریان فاضلاب به واسطه جاذبه زمین و شیب لوله کشی صورت می‌گیرد.

مزیت های اجرای صحیح لوله کشی فاضلاب

1- از اشتباهات دوباره کاری و عدم تخصص عوامل اجرای سیستم فاضلاب جلوگیری می‌شود.

2- یکی از معیار های مهم که عامل افزایش طول عمر سیستم فاضلابی خواهد شد استاندارد بود و درجه 1 بودن انواع لوارم تاسیسات بهداشتی است که باید رعایت شود .

3- مقدار مصالح و مواد مور نیاز برای لوله کشی  باید به اندازه و دقیق خریداری شود تا دچار کم بود مصالح و یا اصراف در انجام کار صورت نگیرد.

>>>>>>>>>>>>>>>>نصب انشعاب فاضلاب درتهران>>>>>>>>>>>>>

لوله کشی فاضلاب شهری

 

انواع لوله های مورد استفاده در لوله کشی فاضلاب :

جنس و کیفیت لوله ها همیشه با توجه به موقعیت مکانی ساختمان و بنا تعیین می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت :

لوله پوش فیت : پوش فیت یک سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمانی است که در آن هر یک از اتصالات و لوله ها و سوکت در یک سو است. در آن یک حلقه آب بندی قرار دارد . یکی از بهترین لوله ها جهت لوله کشی فاضلاب، پوش فیت است که در دو مدل معمولی و سایلنت (بی‌صدا) تولید می‌شود. در مدل سایلنت که قیمت بالاتری دارد هنگام عبور فاضلاب صدای آن در فضای داخلی ساختمان شنیده نمی‌شود. لوله های پوش فیت همچنین در برابر مواد شیمیایی ، اسیدها و مواد قلیایی مقاوم هستند.

لوله پلیکا : لوله پلیکا ( پولیکا ) در واقع همان لوله U-PVC است . لوله پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC را دارد و به سختی صدمه می بیند و عمر طولانی دارد و منعی برای اجرای آن وجود ندارد ولی به دلیل استفاده برخی افرد از لوله پلیکا گرانول که نوعی لوله بازیافتی و کم کیفیت است توصیه نمی‌شود. مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت شیمیایی و مقاوت نسبت به وزن، سبک بودن مقاوت نسبت به وزن، سبک بودن از ویژگی های این نوع لوله است .

لوله گالوانیزه :  علت نام این نام گذاری رو جنس لوله ، عملیات گالوانیزاسیون (روی اندود کردن) می باشد که جهت حفاظت از خوردگی و آسیب پذیری بر روی آن انجام گرفته، می باشد. این لوله در اکثر مواقع برای فاضلاب لوازم بهداشتی از این لوله استفاده می‌شود و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی به دلیل دارا بودن یک لایه عایق، مقاوم است. به دلیل گالوانیزاسیون روی لوله ها، قیمت آن نسبت به سایر لوله های مقاوم در برابر خوردگی کمتر است.

لوله پلی اتیلن : لوله پلی اتیلن جزو پر مصرف ترین لوله ها در چند سال اخیر بوده که با توجه به ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله ها دارد . این نوع از لوله با سه نوع مواد PE63, PE80 و PE100 تولید می‌شود. که PE63 تقریبا منسوخ شده و از لوله‌های پلی اتیلن استاندارد ۴ بار و ۶ بار برای لوله کشی  استفاده می‌شود. این لوله  در برابر فرسودگی، واکنش در برابر مواد شیمیایی و ضربه مقاومت خوبی دارد.

لوله کشی فاضلاب

 

روش اجرا لوله کشی به 3 حالت زیر انجام می شود :

1- لوله کشی فاضلاب از کف یا همان تراشه یا روباز

2- لوله کشی فاضلاب به طریقه سقفی یا همان دیواری

3- حفاری لوله کشی فاضلاب تونلی تخریب کمتر وارد می شود به ساختمان

شرکت آب نما خورشید حاضر است با اطلاعات کامل و با در اختیار داشتن کامل امکانات و استفاده از سریع ترین تخصصی ترین امکانات فنی در لوله کشی به روش های مختلف آن آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به تمامی همشهریان عزیز می باشد.

شیب بندی استاندارد با اصول مهندسی هر متر شیب یک نیم الی دو سانت می باشد.

تمامی کارگران این شرکت بیمه هستند و بعد از پایان کار لوله کشی تمامی کارهای بنایی با تفاهم انجام میشود.

قرارداد مکتوب لوله کشی  هم به صورت کلی انجام می شود هم بصورت متری با مصالح صفر تا صد .

همشهریان عزیز اگر قصد دارید فاضلاب ساختمان خود را به شبکه فاضلاب شهری متصل کنید و در مواردی چون قابلیت اتصال، روش اجرا ، شیب مناسب ، جنس لوله ، عمق سیفون و خطوط شبکه ، قیمت اجرا و غیره سوالاتی دارید لطفا مطلب زیل را مطالعه بفرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان شرکت آب نما خورشید تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کامل در خصوص نصب انشعاب فاضلاب خانگی به اگوه شهر و یا قابلیت اتصال ،نحوه اتصال ،هزینه های اتصال و سایر مسائل مربوط را بیان کنیم.

شرکت آب نما خورشيد به عنوان یک پیمانکار آب و فاضلاب با داشتن مجوز رسمی و البته نیروی کار باتجربه و مجهز به تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در زمینه حفاری لوله کشی فاضلاب در خدمت شما عزیزان می باشد، هم اکنون می توانید هماهنگی های لازم را برای بهره مندی از خدمات پیمانکاری آب و فاضلاب با شماره های موجود با ما تماس بگیرید

لوله کشی فاصلاب به اگو شهری در چیست؟ لوله کشی فاصلاب به اگو شهری به منظور خارج کردن و هدایت فاضلاب و پسابهای کثیف که مخلوطی از آب و جامدات معلق در آن است , اجرا میشود . رعایت اصول لوله کشی فاضلاب در هنگام اجرا میتواند , نقشی تعیین کننده در استفاده بهنیه و آسایش ساکنین یک ساختمان داشته باشد , هرچند که شاید از نگاه معمول , یک مساله پیش پا افتاده به نظر برسد، اما اجرای غیراصولی فاضلاب ساختمان میتواند موجب سلب آسایش ساکنین یک ساختمان شود. به طور کلی تاسیسات لوله کشی ساختمان و به خصوص لوله کشی فاضلاب ساختمان میتواند نقشی تعیین کننده در افزایش طول عمر ساختمان و کیفیت زندگی در یک محیط داشته باشد

کاهش هزینه تعمیرات و افزایش طول عمر مفید ساختمان از مزایای یک ساختمان دارای لوله کشی فاضلاب استاندارد است. نفوذ بوی نامطبوع، نشتی های لوله فاضلاب، گرفتگی های مداوم از نتایج اجرای لوله کشی فاضلاب غیر استاندارد هستند .

هرگز مراحل نصب انشعاب فاضلاب را به افراد کم تجربه و یا بی تجربه نسپارید زیرا این افراد به دلیل نداشتن تخصص کافی در این زمینه نمی توانند بررسی های لازم را انجام دهند و نتیجه ی کار چیزی جز خسارت و زیان نخواهد بود. ما به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های پیمانکاری آب و فاضلاب در ابن زمینه در خدمت شما عزیزان هستیم

 

 

 

 

 

 

 

لوله فاضلاب شهری

لوله شهری

حفر لوله فاضلاب

لوله کشی فاضلاب شهری