نصب انشعاب فاضلاب

نصب انشعاب فاضلاب

نصب انشعاب فاضلاب خانگی به فاضلاب شهری (اگو)

با توجه به توسعه شبکه فاضلاب تهران ( اگو شهری ) همشهریان گرامی اگر قصد دارید فاضلاب منزلتان را به انشعاب فاضلاب شهری وصل نماید شرکت آب نما خورشید با چندین سال سابقه کاری و درخشان زیر نظر سازمان آب فاضلاب تهران انجام فعالیت می نماید .

بسیاری از منازل مجتمع های مسکونی و اداری و تجاری به فاضلاب شهری در زمان اجرای انشعابات وصل نگردیده شرکت آب نما خورشید آمادگی دارد لوله کشی منازل شما عزیزان را به سیفون انشعابات فاضلاب درب منزل وصل نماید

عمق خطوط شبکه فاضلاب شهری چقدر است ؟

سه متر عمق الی شیش متر می باشد ولی عمق سیفون انشعاب فاضلاب درب منزل نصب شده توسط شرکت آب و فاضلاب جلو درب ساختمان 1/80 الی 2 متر می باشد و فاصله آن از درب ورودی ساختمان کمتر از 1 متر می باشد .

و مشخصه سیفون یک عدد دریچه مشکی به رنگ پلاستیکی دایره ای به قطر 30 سانتی متر می باشد و آرم شرکت آب فاضلاب درج شده می باشد.

قیمت حفاری لوله و اتصالات پوش فیت 350 هزار تومان 

سایز سیفون فاضلاب برای ساختمان چه قطری می باشد ؟

لوله به کار برده شده بوشیفت می باشد در 3 قطر سایز 110 میلیمتر 125 میلیمتر 160 میلیمتر تولید و مصرف میشود که برای ساختمان های چهار واحد سیفون یا همان انشعاب فاضلاب سایز 110 میلیمتری استفاده می شود و برای ساختمان های که بیش از چهار واجد و کمتر از 8 واحد هستند از سایز لوله 125 میلیمتر استفاده میشود و برای ساختمان های که بیش از 8 واحد می باشد از قطر 160 میلیمتر استفاده می شود .

>>>>>>>>>>>>>>>لوله کشی فاضلاب شهری>>>>>>>>>>>>>

نحوه نصب انشعاب فاضلاب

سوالی که همه شهروندان عزیز دارند این است که چرا سایز لوله بزرگ برای ما استفاده نمی کنند ؟

در جواب باید گفت :

سایز لوله بزرگتر بستگی به واحد های ساختمان دارد اگر سایز بزرگ استفاده شود واحد های مصرفی کم باشد فضولات در داخل لوله می ماند و آب از کنار آن رد می شود که باعث گرفتن لوله می شود پس سایز لوله بستگی به واحدهای مصرفی دارد .

نصب انشعاب

 

خدمات انشعاب فاضلاب شرکت آب نما خورشید

انشعاب فاضلاب از اجزا و قسمت های مختلفی تشکیل شده است:

  • سیفون
  • لوله داخل شده به سیفون
  • لوله سیفون تا دراپ
  • دراپ (از زانو تشکیل شده است)
  • موفه
  • لوله علمک

شرکت آب نما خورشید حاضر است با اطلاعات کامل و با در اختیار داشتن کامل امکانات و استفاده از سریع ترین تخصصی ترین امکانات فنی در اتصال انشعاب فاضلاب و روش مختلف آن آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به تمامی همشهریان عزیز می باشد.

گارانتی کار شرکت آب نما خورشید کار انجام شده را 16 ماه گارانتی می کند و نشتی آب از اتصالات و لوله و شیب بندی لوله و همچنان 2 سال خدمات پس از فروش لوله و اتصالات پوشیفت

بازدید و کارشناسی تمام نقاط تهران و حومه رایگان می باشد.

کلیه لوله ها و اتصالات مصرفی مورد تایید و استاندارد از سازمان آب فاضلاب می باشد جنس لوله پوشیفت شرکت ابریشم صنعت معین دارای تاییدیه شرکت shifer کشور ترکیه  shifer boru ureticileri sirketi

تاییدیه بازرس شرکت آبفا و شهرداری می باشد . هک شده به صورت پلاک بر روی لوله

انتخاب نوع و کیفیت لوله و اتصالات از بهترین و مرغوب ترین محصولات است که همواره با مهر و استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران و تاریخ تولید روز کارخونه می باشد.

نکات و موارد ایمنی در نصب فاضلاب

  • دریچه بازدید حتما نصب و در دسترس باشد تا از اتصال لوله قائم به افقی و همچنین انتهای لوله های افقی بررسی به عمل آید.
  • تست پس از نصب فاضلاب  یک امر ضروری است تا اگر لوله ای نشتی داشت رفع شود.
  • در نصب فاضلاب می بایست انشعابات فاضلاب بخش آشپزخانه از سرویس بهداشتی جدا شود و برای هر 10 طبقه یک هواکش کمکی قرار داده شود.
  • بهتر است لوله های پلیمری در معرض آفتاب نباشند چرا که در مقابل اشعه ماورای بنفش آسیب پذیر هستند.
  • چنانچه عملیات نصب فاضلاب در زمستان صورت می گیرد برای تست از آب نمک استفاده شود تا از یخ زدگی لوله ها جلوگیری کنید.
  • در هنگام خرید برای نصب فاضلاب هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید و لوله های خریداری شده می بایست تحمل 6 اتمسفر فشار را داشته باشند تا در هنگام فشار داخلی  و خارجی ترک نخورند.
  • بالکن باید واجد کفشو برای تخلیه آب (شستشو) باشد اما لوله کفشو به طور مستقیم به انشعابات فاضلاب شهری وصل نشود.
  • سیفون فاضلاب و محفظه بازدید و شستشو : برای جلو گیر از ورود گاز های نامطبوع خطوط جمع کننده شبکه فاضلاب و همچنین ایجاد مانعی برای ورود حشرات وجوندگان به داخل منازل مشترکین استفاده از سیفون در انتهایی ترین بخش لوله فاضلاب ملک ضروری می باشد.

 

نصب انشعاب فاضلاب در تهران

نصب فاضلاب و انشعابات مربوط به فاضلاب شهری:

انشعاب فاضلاب از محل وصل شدن سیفون درب خانه تا محل رسیدن به شبکه خط اصلی فاضلاب شهری را اگو می نامند و تا به امروز با انجام نصب فاضلاب شهری خیلی از مناطق به خط فاضلاب اصلی وصل شده اند.
روش اجرا شدن لوله کشی به مدل انجام آن بستگی دارد.
از مهمترین نکات نصب انشعاب فاضلاب شهری می توان به استفاده از انشعابگیر رزوه ای(موفه) برای مرتبط شدن با خطوط اصلی اشاره کرد که بر اساس استانداردها در همه انشعابات می بایست استفاده گردد، علاوه بر آن همچنین رعایت شیب اصولی و استاندارد بسیار مهم است.
انجام عملیات نصب شرکت آب نما خورشید

 

چرا آب نما خورشید را باید انتخاب کنیم ؟

  1. عقد قرارداد و ارائه فاکتور رسمی
  2. بازدید و مشاوره رایگان
  3. یکبار هزینه برای کاری مهندسی شده نصب فاضلاب داخل ساختمان به اگو شهری در کمترین زمان و بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت
  4. شرکت آب نما خورشید سابقه درخشان در پروژه های بزرگ در مناطق 22 گانه تهران با بیش از 10 هزار نصب انشعاب فاضلاب خانگی به اگو شهری بدون کوچکترین اشتباه و خرابی و توسط مهندسین و کارگران ماهر در این زمینه در اکثر مناطق تهران

نصب فاضلاب و انشعابات